اس ام اس هاي عاشقانه
نوشته شده توسط : N@r!m@n

 

*****************************

یادمون باشه كه هیچكس رو امیدوار نكنیم بعد یكدفعه رهاش كنیم چون خرد میشه میشكنه و آهسته میمیره . یادمون باشه كه قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا كسی كه به ما تكیه كرده سرش درد نگیره یادمون باشه قولی رو كه به كسی میدیم عمل كنیم . یادمون باشه هیچوقت كسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امكان داره زیاد نتونه طاقت بیاره . یادمون باشه اگه كسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم.

*****************************

شیمی نخوندم ولی میدونم اگه عشق نباشه مولکول
های اکسیژن و هیدرژن نمیتونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد.


*****************************

جاده عشق همسفر می خواست و من، تو را برگزیدم به خاطر قلب مهربانت.

*****************************

كاش بدانی روشن ترین ستاره بخت منی . پس بتاب و دنیای مرا روشن كن.

*****************************

تو كه میدونی من زیاد به خیابونا وارد نیستم.
.
.
.
میشه بگی از كدوم طرف میشه قربونت برم؟؟


*****************************

12-15*12/15+ 215-52121
نه خیر هر جور حساب می کنم نمی تونم ازت دل بکنم.

*****************************


اس ام اس ندارم اما ….
دوستت که دارم !! ندارم ؟؟؟
اندازه ستاره های هفت آسمون دوست دارم.

*****************************

تصویر چشمان تو را در رویا ها كشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها كشیدم، تو گم شدی در جاده های ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم.

*****************************

تو اون فرشته ای كه وقتی در فصل بهار قدم میزنی برگ درختان انتظار پائیز را می كشند تا جای پاهات رو بوسه بزنند

*****************************

چک عشقت رو به بانک محبت بردم باز هم حسابت خالی بود
چک رو به اجرا گذاشتم تا حکم جلب قلبت رو بگیرم.

*****************************

خیلی سخته ببینی یه آهو اسیر پنجه های یه شیر شده !!!
ولی تلخ تر از اون اینکه ببینی یه شیر اسیر چشمهای یه آهو شده !!!

*****************************
الهی خنده هات از ته دل / گریه های از سرشوق و هیچ غروبی برات با غم نباشه.

*****************************

میدونی هر بار که پلک میزنی من نفس می کشم؟ پس به کسی خیره نشو چون من خفه میشم.

*****************************

کاش میشد بوسه بارانت کنم. جان عاشق را به قربانت کنم. ای که دور از من و در قلب منی، با وفا باش که دنیای منی.

*****************************

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن.

*****************************
من صفرم (0) ، تو دو (2)
با تو بیستم بی تو نیستم !


*****************************


یادته بهت گفتم كه خشت دیوار دلتم، تو هم منو شكستی
ولی اشكالی نداره، حالا خاك زیر پاتم !

*****************************

به اندازه قلیون دوست دارم اگه گفتی چرا؟
ق برای قشنگیت
ل برای لبخندت
ی برای یكی بودنت
و برای وفایت
ن برای نگاهت.
*****************************

سلام، این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم برمیداری دیگه نمیدی.نمی
گی من دلمو لازم دارم؟

*****************************

من سبز می شوم حتی اگرتو مانع روییدنم
شوی / من غنچه می دهم حتی به زخم تبرعادتم دهی / اما به حرمت عشق تو گل نمیدهم/چون واقفم كه تو زیبا ترین گلی.


*****************************

شكوفهای صورتی فدای مهربونیات... یه دل كه بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات.

*****************************

ای دوست دلت همیشه زندان من است
آتشكده عشق تو از آن من است
آن روز كه لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پایان من است.
*****************************
گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر
چون ماه شبی میکنم از پنجره سر
اندوه که خورشید شدی تنگ غروب
افسوس که مهتاب شدی وقت سحر.

*****************************

هیچ زمان دل به كسی نبند ...... چون این دنیا این قدر كوچك است كه دو تا دل كنار هم جا نمیشه ..... ولی اگر دل بستی ... هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه ... كه دیگه پیداش نمیكنی.

*****************************

اگه این روزا حس كردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ "صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی "من دارم توی دلت واسه خودم یك كلبه می سازم".

*****************************

من از بازی هفت سنگ بدم میاد . می ترسم انقدر سنگ روی سنگ بذاریم كه دیوار بینمون درست بشه، بیا لی لی بازی كنیم.

*****************************

برای رسیدن به تو لحظه ها را سفر كردم، اما تو به اندازه فاصله ها از من دوری.
*****************************


آخرین ذكری كه شب در خاطرم ماند ز دوست، اولین یادی كه صبح از خاطرم خیزد تویی.

*****************************



:: موضوعات مرتبط: پيامك , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس هاي عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 907
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: